Usein kysyttyä

Onko teillä myymälää tai noutopistettä?
Partaniekka toimii verkossa eikä meillä siksi ole kivijalkamyymälää. Tarkoituksenamme on pitää liiketoiminnamme kiinteät kulut mahdollisimman pieninä, minkä ansiosta pystymme tarjoamaan asiakkailleemme kilpailukykyisen tuotehinnoittelun lisäksi muitakin etuja, kuten ilmaiset toimitukset 45 € ylittäviin tilauksiin ja 60 päivän palautusoikeus. Verkkokaupassamme voit tehdä ostoksia ympäri vuorokauden.

Miten teihin saa yhteyttä?
Meihin saa parhaiten yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@partaniekka.fi.

Kuinka nopeasti saan tilaukseni?
Kaikki tilaukset postitetaan kolmen työpäivän sisällä tilauksen vastaanotosta lukien. Kaikki valikoimassamme olevat tuotteet toimitetaan suoraan Helsingin varastoltamme.

Miten pystyn seuraamaan lähetystäni?
Lähetämme Postin lähetystunnuksen sähköpostitse tilauksen käsittelyn yhteydessä. Mikäli tilaus lähetetään SmartPost-pakettina, tulee tieto paketin saapumisesta sekä SmartPost-automaatin lokeron avauskoodi tekstiviestillä matkapuhelimeesi. Jotkut tilaukset, esimerkiksi ainoastaan partateriä sisältävät, postitetaan kirjelähetyksenä, jolle ei ole lähetysseurantaa tarjolla.

Haluan palauttaa tilaukseni, miten toimin?
Ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@partaniekka.fi ja lähetämme palautusohjeet.