Toimitus- ja sopimusehdot

1. MYYJÄN TIEDOT

Tuotteiden maahantuoja ja myyjä on Dapper Trade Oy, Y-tunnus 2774209-8, kotipaikka Helsinki.

Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@partaniekka.fi
Postiosoite: PL 55, 00811 Helsinki

2. MYYNTI- JA TOIMITUSEHDOT

Myymme tuotteita ainoastaan manner-Suomen alueelle. Palvelemme sekä kuluttaja- että yritysasiakkaita, kuluttaja-asiakkaiden tulee olla täysi-ikäisiä.

Tilaaminen verkkokaupasta ei edellytä asiakkaaksi rekisteröitymistä. Rekisteröitynyt asiakas saa mm. käyttöönsä mahdollisuuden seurata tilauksensa käsittelytilaa sekä valmiiksi täytetyt tilaus- ja laskutustiedot seuraavien tilauksien yhteydessä.

Toimitamme tilaukset postipakettina tai Smartpost-pakettina. Tilauksen sisältäessä ainoastaan tuotetestereitä tai partateriä toimitetaan tilaus kirjelähetyksenä, jolle ei ole saatavissa lähetysseurantaa.

Postipaketti toimitetaan asiakkaan osoitteen mukaiseen Postin toimipisteeseen, josta se on noudettavissa 7 vuorokauden ajan. Smartpost-paketit toimitetaan asiakkaan lähimpään Smartpost-pakettiautomaattiin, josta nämä tulee noutaa 7 vuorokauden sisällä. Mikäli lähetystä ei noudeta Postista säilytysaikojen puitteissa, palautuu lähetys takaisin myyjälle, jolloin Posti veloittaa myyjältä toimituskulujen lisäksi myös noutamattoman paketin lunastuskulut. Noutamattomien tilauksien palautushinnasta vähennetään noutamattomien lähetyksien toimitus- ja lunastuskulut myyjälle tästä aiheutuneiden todellisten kustannusten mukaisesti. Mikäli palautushinta ei riitä kattamaan em. kustannuksia, on myyjällä oikeus lähettää tilaajalle palautushintaa ylittävistä kustannuksista lisälasku.

Mikäli toimitus on kuljetuksessa vaurioitunut, on asiakkaan tehtävä siitä välittömästi reklamaatio Postille. Jos asiakkaalle on lähetetty väärä tai viallinen tuote, tulee asiakkaan olla viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme, ilmoitus väärästä tai viallisesta tuotteesta on tehtävä kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

3. TOIMITUSKULUT

Veloitamme toimituksesta kiinteän maksun riippumatta tilattujen tuotteiden määrästä, pakkauksesta tai lähetyksen painosta.

Postipaketti: 5,90 €
Smartpost-paketti: 5,90 €
Kirjelähetys (ainoastaan tuotetesteri- ja partaterätilaukset): 1,40 €

Emme veloita toimituskuluja yli 45 € arvoisilta tilauksilta.

4. MAKSUEHDOT JA -TAVAT

Klarna Checkout -maksupalvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat lasku, erämaksu, suomalaiset verkkopankit ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna Bank AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

5. ASIAKASPALAUTUKSET

Tarjoamme kuluttaja-asiakkaille 60 päivän palautusoikeuden. Palautusoikeus ei koske alennushintaisia tuotteita. Palauttaminen on asiakkaalle maksutonta mikäli palautus on tehty palautusohjeidemme mukaisesti. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Varaamme oikeuden pidättää palautuksen hinnasta 50-100 %, mikäli tuotteen myyntipakkaus puuttuu, on vahingoitunut tai tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa. Hygieniasyistä emme valitettavasti hyväksy palautettaviksi avattuja ja kokeiltuja parranajovälineitä ja -kosmetiikkaa.

Asiakaspalautuksen hinta palautetaan asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille viimeistään 14 vuorokauden sisällä palautuksen vastaanotosta. Luottokortilla maksettujen tilauksien palautushinta palautetaan luottokortille.

Palautustapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@partaniekka.fi, jolloin lähetämme palautusohjeet.

Pyydämme huomioimaan, että paketin Postista noutamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus – emme palauta noutamattomien lähetyksien toimitus- ja lunastuskuluja.

6. RIITOJEN RATKAISU

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Kuluttaja voi viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi myös ODR-foorumin kautta (http://ec.europa.eu/odr).